Collegium

Vyhledávání

Výsledky hledání můžete vidět níže. Pokud jste nenašli, co hledáte, zkuste požadovanou stránku sami vytvořit stisknutím tlačítka Vytvořit stránku.

Výsledky

verejnost:materialy:profesorka_hogenova_rozhovor: 49 - počet výskytů
nebo funkcí života. Existují různé pohledy na to, co má být cílem výchovy. Existuje ale nějaký obecný ... k jeden úkol. Poznávat sám sebe. To je ten nápis, co byl napsán v Delfách: Gnóthi seauthon – Poznej sa... ém, nemůže nikdy být učiněn předmětem, tj. něčím, co leží před námi v klidu a my to popisujeme, poměřu... í samé. A tento návrat k věci samé, je přesně to, co je pro filosofii výchovy to nejdůležitější. Proto
verejnost:materialy:terezie_dubinova_rozhovor: 47 - počet výskytů
kautský svět pod názvem „Neztratit kontakt s tím, co udržuje život“.//** \\ ---- \\ //Terezie Dubino... om.cz|www.oheladom.cz]] // **Dá se pojmenovat, co míníme spiritualitou, co to vlastně je?** To je ... , je podle rabínů mladý člověk schopný rozlišovat co je dobré a co je zlé, a vědomě zvolit to dobré. Č... nás odlišuje od zvířat. A to je duše „ruach“. **Co když to nedělá?** Tak zůstane celý život na úrov
verejnost:materialy:stanislav_stech_rozhovor: 30 - počet výskytů
me o výchovu. V čem je těžké být vychovatelem a o co se vlastně může vychovatel opírat? V čem může být... alitních názorů a relativizace? Jak si může říct, co ještě může, co už nemůže, jestli formuje nebo def... opírá o dvě věci. Jedna věc je tradice, nebo to, co se předává z kultury, ve které se to dítě narodil... nu stojíme před úkolem, jak chránit dítě, nováčka co vstupuje do té kultury. A to znamená mu dávat tak
verejnost:materialy:barbara_storchova_rozhovor: 24 - počet výskytů
vor s Barbarou Storchovou=== **Mohla byste říct, co je to pohádka?** To není úplně jednoduché, proto... i se pod pojmem lidová pohádka nicméně rozumí to, co sebrali klasičtí pohádkáři jako Erben, Němcová ne... cí. **Znamená to, že původní pohádky mají něco, co autorské nemají?** Ano. Jsem o tom přesvědčena. ... , ale myslím, že to dokonale napodobit nejde. To, co je v pohádkách významné, co nás nějakým způsobem
verejnost:materialy:karel_plocek_rozhovor: 24 - počet výskytů
tabula rasa, nepopsaná deska. Rodí se už se vším, co bude potřebovat. Ale jenom něco z toho je zjevné.... y, které jsou základem dané řeči, mateřštiny. Ale co se stane, když dítě neslyší? Ono brouká, žvatlá, ... axiom. Člověk je v podstatě to „nejvztahovější“, co na světě je. Duše žije ze vztahu. Je to přímo jej... u také různé varianty individuačního procesu. **Co znamená individuační proces?** Individuační proc
verejnost:materialy:profesor_smekal_rozhovor: 22 - počet výskytů
m ten ztracený první ročník a končil jsem s těmi, co byli řádně přijati do prvního ročníku. **Tady ... m čekal, kdy nás bude STB vyšetřovat, protože to, co se tam vedlo za debaty, bylo fantastické. Takže j... m tam vtáhl Břicháčka a ještě jsem Alanovi řekl: „Co kdybys pozval někdy Foglara?“ Takže i Foglar tam ... dvacítky se snaží odkládat zodpovědnost dospělého co nejdál po dvacítce. Já to kolikrát pozoruji i na
verejnost:materialy:profesor_rican_rozhovor: 18 - počet výskytů
skautingem. V čem je významná tato věková etapa? Co mohou pětiletí benjamínci pochopit na cestě ke skautingu, co bychom měli v této souvislosti promýšlet?** Bude toho povícero. Vedle hodnot solidarity... obřady, které benjamínci vezmou absolutně vážně. Co jim po této stránce dáte v předškolním věku, to j... té je ovšem i to, jak se o etickém jednání mluví, co dětem čteme a dáváme číst. Už seznámení se slovy
verejnost:materialy:balu_rozhovor: 15 - počet výskytů
e už nedostal jako instruktor nikdy a dělal jsem, co bylo potřeba, nejčastěji psychologii a pedagogiku... u a byla už vlastně instruktorská, protože se rok co rok pořádaly kurzy jak rádcovské, tak i vůdcovské... čerpal jsem ze zkušenosti práce s dětmi a z toho, co jsem si odnesl z oddílové praxe před lety a z deb... který může srovnávat i s praxí dřívějších dob?** Co se týká uplatnění zážitkové pedagogiky na kurzech
verejnost:materialy:radim_palous_rozhovor: 10 - počet výskytů
hově, které mi dal k dispozici: „udělej s textem, co uznáš za vhodné.“ Forma rozhovoru tak zapadá do s... tví“!?! Uvozovky naznačují jisté rozpaky nad tím, co to vlastně je – vždyť okolnosti konkrétního lidst... ona svojskost biologicky přísluší každé bytosti – co tedy je pro lidství to specifické, lidsky originá... ; i když i jiné bytosti hledají, není to hledání, co si počít, nýbrž je to pátrání vždy již v rámci by
verejnost:inspirace: 6 - počet výskytů
====== Inspirace ====== //„Zkušenost není to, co člověka potká, ale to, co člověk udělá s tím, co ho p... ležité dát prostor dorůstání a zrání. To je něco, co nelze uspěchat, ale zle si to uvědomovat. Je to něco, co přesahuje možnosti a rámec Instruktorské lesní školy, k čemu ale může ILŠ být zajímavým vých... vaše ruka dokáže proměnit ve skutek něco z toho, co jste se naučili.“ \\ Mojžíš z Evreux, 1240 po Kri
verejnost:instruktori_neco_vic: 5 - počet výskytů
ch **(ne)všedním živote**. Popřípadě blízké tomu, co mají v rámci lesní školy na starost. Zde je **výs... . Už v tom slově ná-pad je ukryto, že je to něco, co nám není zcela k dispozici. Nemůžeme si říci: "Te... ndy. ===== Nibowaka ===== Nebudu vám prozrazovat, co to jméno v řeči myanoských Sinawů znamená. Rád js... st, realita i mýtus, mě současně fascinují i učí, co je v životě podstatné. A to mi činí velkou radost
verejnost:ils_2015: 4 - počet výskytů
mum pro náboženství. Chceme hledat spojení s tím, co nás přesahuje, co dává našim životům smysl. ====... telefonu uvedených v kontaktních údajích. ==== Co od Collegia nečekejte ==== Jakožto instruktorská ... esní škola se, jak už bylo uvedeno, zabýváme tím, co souvisí s výchovou a vzděláváním dospívajících a
aktuality:o_duchovni_dimenzi_na_ils: 4 - počet výskytů
jako vnucování. Rád bych uvedl několik poznámek, co si s tím počít, když se někdo nepovažuje za věříc... m. • Aniž by bylo nutné dokazovat nebo vyvracet, co se v minulosti skutečně stalo a jak, je možné se ... ale především o příležitost k inspiraci. Nejen: „Co mi to může říct?“ Ale i: „Co jim to říká? Co to p... tečná, se mohu ještě ptát: „Jakou odpověď mám já? Co já kladu tam, kam oni kladou věci víry?“ „Nic? Ně
verejnost:ils_2012: 4 - počet výskytů
mum pro náboženství. Chceme hledat spojení s tím, co nás přesahuje, co dává našim životům smysl. ====... telefonu uvedených v kontaktních údajích. ==== Co od Collegia nečekejte ==== Jakožto instruktorská ... esní škola se, jak už bylo uvedeno, zabýváme tím, co souvisí s výchovou a vzděláváním dospívajících a
verejnost:ict_na_vzdelavacim_kurzu: 4 - počet výskytů
verejnost:instruktorske_hledani_na_collegiu_2010: 3 - počet výskytů
verejnost:akce: 2 - počet výskytů
verejnost:clanek_o_tom_jake_bylo_collegium_2006: 2 - počet výskytů
aktuality:program_kruhu_7._-_9._11._v_brandyse: 2 - počet výskytů
aktuality:ils_ponorit_se: 2 - počet výskytů
aktuality:instrutorske_predmety: 2 - počet výskytů
verejnost:instruktori: 2 - počet výskytů
verejnost:vice_o_collegiu: 1 - počet výskytů
verejnost:seminare: 1 - počet výskytů
verejnost:prihlasovani_na_ils: 1 - počet výskytů
aktuality:prihlasovani_na_ils_zahajeno: 1 - počet výskytů
aktuality:bobr_sejmul_letajici_kolo: 1 - počet výskytů
aktuality:ils_collegium_2012_se_bohuzel_nekona: 1 - počet výskytů
aktuality:aktualizace: 1 - počet výskytů
verejnost:prof._vladimir_smekal: 1 - počet výskytů
Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0